Kezdés: A sikeres interjút követően pár napon belül.
A munkavégzés helye: Nyergesújfalu (Komárom-Esztergom vármegye)
Főbb feladatok, munkák:
- rendelések fogadása és rögzítése az ERP-rendszerben, a termékek elérhetőségének ellenőrzése, a kiszállítások megerősítése az ügyfelek felé - ügyfelek folyamatos tájékoztatása megrendeléseik állapotáról - mintaigények kezelése a területi képviselő és raktár együttműködésével
- szoros együttműködés a könyvelési osztállyal az ügyfelek hitelkeretének nyomonkövetéséhez
- az értékesítési képviselők és területi vezetők munkájának támogatása - az ügyfelek igényeinek azonosítása és értékelése a maximális elégedettség elérése érdekében - panaszok kezelése, azok továbbítása a megfelelő osztályok felé - riportok és statisztikák készítése - az ügyfélkapcsolatok és fiókok kezelése, dokumentumok rendszerezése - jóváírás esetén a szükséges rendelés létrehozása a területi képviselő utasítása alapján - árlisták frissítése a területi vezető utasításai szerint - hírlevelek elkészítése az ügyfelek számára - termékek és termékkódok változásának követése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- középfokú végzettség - magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban) - kiváló kommunikációs készségek (szóban és írásban) - képes egyszerre több feladatot ellátni, priorizálni és hatékonyan beosztani az idejét - megbízható, proaktív, nyitott, kommunikatív személyiség, aki jól dolgozik csapatban - ügyfélközpontúság, és a különböző karakterekhez való alkalmazkodási képesség - készen áll új alkalmazások és megoldások elsajátítására, valamint gyors tanulási képességgel rendelkezik - precíz, önálló munkavégzés
- lehetőség szerint környékbeli lakhely
Amit kínálunk:
- azonnal céges állomány
- stabil nemzetközi háttér
- versenyképes juttatási csomag
- Cafeteria (OTP SZÉP kártyára)
- saját gépjármű használata esetén üzemanyag költségtérítés (nettó 30 forint + bruttó 15 forint)
- ingyenes kávét korlátlanul biztosítunk
- kedvezményes vásárlási lehetőség a cég termékeiből